om sanningen ska fram


Orkar inte att jag pumpar denna låt såhär 20 över 2 på natten. Orkar inte texten och hur bra den är. Orkar inte någonting just nu. Har ont i röven av att ha suttit på världens obekvämaste stol och fixat Nicoles blogg. MEN. Jag ska fan inte klaga eftersom jag ska träffa NINA om en vecka. Alltså, Nina är från början min värsta habbo-fiende (no comments) men sen blev vi bff och det har vi varit snart i 2 år genom skärmen, haha. Men hon kommer till hbg den 28onde och då ska vi träffas, tight!

bajtewaj: i'm alive, still.

Kommentarer
Postat av: Anonym

''värsta habbo-fiende'' hahha så sött

2011-05-22 @ 14:20:49
URL: http://selenmicoogullaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0