i'ts jelena and nothing hurts


Klockan är lite över fem och showen är slut. MEN VILKEN SHOW! Justin vinner x2, ett amazing tal, sättet Justin skriker Rihanna och THE JELENA KISS. Och sen får vi inte glömma failet när Justin vill ta med Selena upp på scen och hennes klänning åker ner, lmfao. Satt och dog när Justin och Selena kysstes, aldrig sett något sötare. Vet inte om jag ska sova, inte lönt eftersom då kommer jag bokstavligt aldrig kunna vakna om 2 timmar, vilket problem alltså. Aja, nu ska jag fortsätta med mitt liv, vi hörs latero.

bajteway: Har gjort båda bilderna här ovanför i Pshop själv, stolt.


Kommentarer
Postat av: emilia

så fint med pussen!

2011-06-02 @ 20:06:57
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0