it didn't last forever


hej, antar jag. Vet inte ens vad jag ska skriva här längre. Tog en paus från OTH för att skriva lite här. Är iallafall hos pappa, har saknat honom så mycket. Missade Adolfsberg dagen men jag bryr mig inte, skönt att inte behöva träffa människorna på det stället. Orkar inte att spisen på Chicco är sönder så jag kan inte äta kycklingmackor, finns inget godare. Ikväll ska jag antagligen jobba på Cats om jag orkar eftersom jag vägrar sitta och kolla på fotboll med Amar och pappa.

Yes, nu sitter jag och Amar själva i hela huset, pappa är någonstans och Jenny jobbar, längtar tills det är klart, kommer bli as snyggt. Nu: Ut i den stora trädgården och fota, brb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0