because you weren't worth my attention


Nämen se där vem som är tillbaka, jo JAG! Haha, what's up vänner? Här är allting bra, hackande musik och ''inluktat'' (finns det ens något som heter så) av kokus, älskar det. Alla bilder förutom den sista är från igår då jag och min brud Selen vart på Väla, har bara en sak att tillägga: ALDRIG någonsin skrattat lika mycket som igår, på bussen, väla, busshållsplatsen, affärerna och resturangen.

Idag vart det en annan femma, otroligt varmt, så jag kom hem efter skolan och slog en pling till bruden och vips så var vi på gröningen där det HELT PLÖTSLIGT hade blivit vinter igen. Men vi satt och solade/snackade/skrattade där lite tills vi tog bussen till stan igen där vi skulle sola på solkungen. Säger bara ÅNGEST för en onödig grej.

RIGHT NOW DIRECTION IN THE MOMENT: plugga tyska.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt mitt lilla favoritäpple för att jag va så jobbig och fuck up innan. I'm sorry babyboo hahhaa :D

2011-05-31 @ 22:41:38
URL: http://selenmicoogullaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0