a piece of the summer

Blir galen när jag ser dessa bilder. Vill ha sommar nu! Dock var detta i mitten på April när jag var i Landskrona. Och, ja det är jag på alla bilder + Ronya på första. Annars people? Har inte gjort något annat än spelat Sims, ätit och kollat på OTH idag, förstår ni? På en lördag, det borde vara olagligt.. Eller något. Idag är det föresten 21 dagar kvar tills jag åker till Montenegro, orkar inte längta mer. Och på tal om ingenting, idag gick jorden under, riktigt coolt. Det blev tillochmed ingen jordbävning! Trodde jag skulle dö så rädd jag var, NAWT.

Nu: Fixa och trixa i photoshop, återstår bara att se vad det blir utav det. baj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0