selen gästbloggar

Mina och Elmas fötter, bjuder på denna bilden bara för att jag gillar den haha. vääääldigt fin
-
tjena Elmas bloggläsare!
Selen som skriver här. Elma smsa mig och bad mig skriva så den inte står helt tom och livlös så why not?
Hmm, vad ska jag skriva om? Har ju vatt med Elma de senaste två dagarna, vi har lixom ''tatt igen'' tiden vi inte träffats på och det va när jag på överlevnadsläger och slöjd i en vecka och sötnosen va så cool och inte svara mig. Hmm, vad mer? juste. Onsdag idag alltså sista skoldagen inför ett minilov som vi har nu. Vi är lediga torsdag, fredag och måndag sen har vi helgen också ju så det är nice (N) Imorgon så ska Elma hem till mig och vi ska ha filmkväll med massa gott snacks och så, vet inte riktigt om det blev twilight marathon eller inte. Det får vi se imorgon. Har inget mer att babbla om så jag ska sluta skriva haha :) men kolla även in min selenmicoogullaris.blogg.se. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0