it's to much to forgive


aloha bitches, vas happenin'? Här tänkte jag berätta lite om min äventyrsfulla dag. Here we go..

Vaknade vid halv 1 av att min moder tog ner fönsterskyddet (en sak som gör så att ljuset inte kommer in). Åt och sen kom Liza. Vi packade ner lite saker och gick mot en gräsmatta cirka 20 meter från mitt hus och la oss där och sola, trevligt. Vi vandrade vidare till affären där vi köpte kladdkaka och grädde och mitt på vägen hem kommer ''Jag vill till Roma pizzeria'' ut ur Lizas mun så då vandrade vi vidare dit. Pizza till mig och kebbab tarlik till henne. När vi ätit upp så gick vi till mitt hus och sedan upp på taket där vi låg och solade, fotade, lekte och bara snackade skit i ungefär 2 timmar tills vi gick in då klockan var 6. Mamma körde oss till Liza, hon hämtade kläder, vi skulle hem men hamnade i affären där vi köpte MYCKET som kostade MYCKET då jag även fick MYCKET ångest. Vi gick hem och åt burek samtidigt som min mamma åkte någon annanstans sedan fixade vi godiset och sådär och skojade med folk. Vi kollade ut genom fönstret där vi möttes av hela familjen arab/kines så vi lekte lite dunkegömme med dem, så sjukt roligt. Vid 11 gick vi in igen, kollade på BB, ätit, facebookat, tetrisat och busringt.

AHMED ÖSTER, han är nog världens roligaste människa som jag någonsin pratat med. Aldrig träffat personen men hittade hans nummer på en tjejs facebook, slog en pling och herregud vad vi snackade, lite randomt men who cares? :D Filmade även när vi snackade med honom + några andra coolingar, KANSKE, lägger upp videon, haha.

Gud vad långt detta blev, aja, OTH dags. ADIOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0